link: "ga naar het geplaatste bericht" werkt niet.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
stapvan

link: "ga naar het geplaatste bericht" werkt niet.

Bericht door stapvan » 24 okt 2010, 23:03

• Adres van je forum: http://info.meervallenforum.nl
    Wanneer ontstond het probleem?sinds de nieuwe stijl?
    Wat is het probleem?Na het posten van een bericht (of het inloggen van de beheerdersdeel) kun je op ene link klikken om terug te gaan naar het geplaatste bericht (of het forum), als je dat niet doet gaat dat automatisch. Op de een of andere manier zorgt de link "ga naar het geplaatste bericht" en "ga door naar het beheerderspaneel" ervoor dat je naar de index van het forum gaat.
hoe kan ik dat verhelpen?

Ger
Contacteer:

Re: link: "ga naar het geplaatste bericht" werkt niet.

Bericht door Ger » 25 okt 2010, 08:20

Het lijkt erop dat je een verouderde stijl gebruikt. Zie bekende problemen in 3.0.7-PL1. Je zult de nieuwste versie van die stijl moeten downloaden of handmatig moeten updaten als die niet beschikbaar is.

stapvan

Bericht door stapvan » 04 nov 2010, 07:35

Dat klopt, ik gebruik inderdaad een oudere stijl. Helaas is daar geen nieuwe versie van beschikbaar en wordt handmatig updaten. Als ik via jouw gegeven link klik op handmatig updaten raak ik de weg kwijt.

Is het de bedoeling dat ik update package download van 3.0.6 naar 3.0.7-pl1? Ik krijg namelijk het idee dat dit voor de "achterkant" van het forum is en niet voor de stijl.

Mocht het toch de goede zijn: Ik heb hem wel gedownload en ik krijg dan 2 mappen 'docs en install' moet ik die gewoon in de root van het forum zetten en dan via de webbrouwser opzoeken en uitvoeren?

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 04 nov 2010, 09:58

Je moet als eerste vaststellen welke stijlversie je nu hebt. Is dat inderdaad 3.0.6, of misschien nog ouder? (zitten bijvoorbeeld de gegevens voor quick reply erin?)
Vervolgens download je hier het juiste pakket. In het uitklapmenuutje kun je je huidige versie selecteren. Let ook op dat je het tabblad codechanges hebt.
Als het goed is krijg je een ZIP bestand met daarin 3 mappen: language, prosilver en subsilver2. In de map prosilver vind je een txt-bestand met de updateinstructies.

stapvan

Bericht door stapvan » 04 nov 2010, 10:28

De stijlversie is inderdaad 3.0.6

Gesloten