Wijzig knop ontbreekt

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
SandraXS
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jun 2008, 11:07

Wijzig knop ontbreekt

Bericht door SandraXS » 22 okt 2010, 13:20

  • Adres van je forum: http://www.sybvanderploeg-info.nl/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Afgelopen dinsdag
    phpBB versie: 3.0.7-PL1


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Dinsdag is het forum van phpBB 2.0.23. overgezet naar 3.0.7-PL1
    Wat is het probleem?
Ik ben zelf totaal niet technisch dus ik heb iemand die het forum voor mij heeft ge-update en die het templet nog wat gaat aanpassen. Ik moet erg wennen phpbb 3 is echt anders. Wat is raar vind is dat de gebruikers hun eigen berichten niet kunnen wijzigen (dat stond op het oude forum zo ingesteld) en ook kan ik als beheerder geen berichten wijzigen. Op de oude versie stond in ieder bericht een icoontje (kruisje) daarvoor. Ik zit al te zoeken in het beheerderspaneel maar ik kon er niet uit, of misschien is het een functie die nog toegevoegd moet worden?
..

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Wijzig knop ontbreekt

Bericht door Ger » 22 okt 2010, 13:33

De functie is standaard aanwezig, maar je moet er wel permissies voor hebben. Hoe het met permissies zit, kun je hier nalezen. Na een conversie is het zinvol om alle permissies eens goed door te nemen, omdat dit in phpBB3 heel anders zit dan in phpBB2.

Verder kan het ook zijn dat er simpelweg een afbeelding ontbreekt uit de afbeeldingenset. In dat geval kun je hier eens kijken of er een afbeeldingenset is die past bij de forum.

Gesloten