Wat problemen met de taal instellingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Rimo

Wat problemen met de taal instellingen

Bericht door Rimo » 22 okt 2010, 09:10

• Adres van je forum: http://winkelpraat.nl
    Event. modificaties op je forum:WP-United
    Wanneer ontstond het probleem?paar dagen geleden
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
Zodra je niet bent ingelogd en je wilt jezelf registeren,dan zie je de pagina in het engels,terwijl de rest wel gewoon in het Nederlands staat,ook de instellingen in het beheerpaneel.

Ook als je op Webwinkels klikt staat er Linkpage en Visit one of our linkcategories,terwijl als je bent ingelogd alles in het Nederlands staat.

Ik snap er echt helemaal niets van en kom er echt ff niet meer uit.

Heeft iemand misschien een idee of oplossing?

Ik zou je zeer dankbaar zijn aangezien dit mij aardig wat hoofdpijn bezorgd :(

..

Ger
Contacteer:

Re: Wat problemen met de taal instellingen

Bericht door Ger » 22 okt 2010, 09:23

Staat in het beheerderspaneel, tabblad algemeen, foruminstellingen de standaardtaal wel op Nederlands? De standaardtaal is ook de taal die gasten te zien krijgen.

Rimo

Bericht door Rimo » 22 okt 2010, 09:39

Ger schreef:Staat in het beheerderspaneel, tabblad algemeen, foruminstellingen de standaardtaal wel op Nederlands? De standaardtaal is ook de taal die gasten te zien krijgen.
Ja dat is juist het vreemde ervan,die staat standaard op Nederlands (Informeel)

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 22 okt 2010, 09:45

Als je ingelogd bent en je gaat bijvoorbeeld naar de help, zie je die dan in het Nederlands of in het Engels?

Wat je eventueel kunt doen trouwens -als je toch een puur Nederlands forum bent, waar het op lijkt- is via het beheerderspaneel, tabblad systeem, taalpakketten het Engelse taalpakket verwijderen. Ben je meteen klaar.

EDIT:
Ik bedenk me net: kijk eens naar instellingen van gebruiker "Anynomous". Dat is de gastgebruiker. Staat de taal daarvoor wel op Nederlands?

Rimo

Bericht door Rimo » 22 okt 2010, 10:34

Ger schreef:Als je ingelogd bent en je gaat bijvoorbeeld naar de help, zie je die dan in het Nederlands of in het Engels?

Wat je eventueel kunt doen trouwens -als je toch een puur Nederlands forum bent, waar het op lijkt- is via het beheerderspaneel, tabblad systeem, taalpakketten het Engelse taalpakket verwijderen. Ben je meteen klaar.

EDIT:
Ik bedenk me net: kijk eens naar instellingen van gebruiker "Anynomous". Dat is de gastgebruiker. Staat de taal daarvoor wel op Nederlands?

Ger,

hartelijk dank voor je reactie.

ik heb voor een makkelijke oplossing gekozen die jij aangaf,de Engelse taalbestanden verwijderen ;)

Probleem opgelost :D

Gesloten