posten enkel voor actieve leden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Vicky

posten enkel voor actieve leden

Bericht door Vicky » 22 sep 2010, 21:52

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Hallo,

ik weet niet acht waar ik best mijn probleem plaats, maar het gaat om het volgende
We hebben op ons forum een te koop onderdeel en we willen graag dat enkel leden die bijvoorbeeld al 50post hebben daar nieuwe onderwerpen kunnen openen.
Nu gebeurt het soms dat er iemand zich registreert enkel en alleen om iets te koop te kunnen zetten, dat willen we vermijden. Is er een manier om dit in te stellen, ik heb al wat gezocht maar vind niet echt hoe ik het moet doen.

dan een tweede probleem, we willen een deel van ons forum afscheiden voor gastbezoekers (niet geregistreerden) ik heb de forum persmissies voor gasten op die onderdelen al aangepast maar dat lijkt niet te werken want het onderdeel blijft zichtbaar voor elke bezoeker. Wat doe ik verkeerd?

2strokedriver

Re: posten enkel voor actieve leden

Bericht door 2strokedriver » 24 sep 2010, 08:13

Voor het pas kunnen posten na een bepaald aantal reeds geplaatste berichten bestaat deze MOD http://www.phpbb.com/customise/db/mod/p ... uirements/

Vicky

Bericht door Vicky » 07 okt 2010, 19:37

Hey bedankt.

Is er misschien iemand de me nog kan helpen met mijn tweede probleem?

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 07 okt 2010, 20:22

zet de permissies voor gasten eens en nooit inplaats van neen

Vicky

Bericht door Vicky » 08 okt 2010, 07:16

Heb ik gedaan, maar er is niets veranderd. :evil: ik snap het niet

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 08 okt 2010, 09:50

Het is een beetje lastig om op afstand de exacte bottleneck te vinden, maar misschien helpt dit artikel uit de handleiding je om het probleem te identificeren?

Gesloten