Deel van database terugzetten na vermist subforum?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kaqu

Deel van database terugzetten na vermist subforum?

Bericht door Kaqu » 11 sep 2010, 11:42

• Adres van je forum: http://www.janeausten.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:chat, announcement centre, recent topics
    Wanneer ontstond het probleem? afgelopen donderdag
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Afgelopen week kreeg ik een melding van een crash in de database. Deze is gerepareerd. Nu mis ik alleen 1 subforum. Het is totaal verdwenen, behalve wanneer ik in 'toon je eigen berichten' aanklik. Daar zie ik wel de onderwerpen uit dat subforum staan, maar als ik ze aanklik staat er: Het opgevraagde onderwerp bestaat niet (meer).

Omdat dit een populair subforum is, zou ik het graag weer terug willen zien. Stom genoeg is mijn laatste backup uit maart 2010. Ik zou daarom niet het hele forum willen terugzetten, maar alleen dat ene subforum dat nu is verdwenen. Is dit mogelijk en zo ja, hoe doe ik dat? Of kan iemand dit voor mij doen?

..

Kevin
Contacteer:

Re: Deel van database terugzetten na vermist subforum?

Bericht door Kevin » 11 sep 2010, 16:53

Wat was de foutmelding na de crash? Misschien kun je met de mod "STK" en daar de optie "fixing left en right ID" de forums weer zichtbaar krijgen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Kaqu

Re: Deel van database terugzetten na vermist subforum?

Bericht door Kaqu » 11 sep 2010, 19:31

Dank je, Kevin! Ik ga die mod morgen uitproberen, hopelijk lost het iets op...

Gesloten