plaatsen van smilies in een bericht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
plaatsen van smilies in een bericht
hallo, ik zit met een klein vraagje, iedereen kan smilies toevoegen op mijn forum behalve 1 iemand wat kan daar het probleem van zijn? alvast bedankt. grtz ringo
Re: plaatsen van smilies in een bericht
Weet je in welke groep 'iedereen' zit en in welke groep die '1 iemand' zit? Zonder wat meer informatie kunnen we niet zo 123 zeggen wat het probleem zou kunnen zijn.
Je kunt ook even kijken bij de gebruikerspermissies van het lid dat geen smilies kan plaatsen of de permissie om smilies te plaatsen wel op 'Ja' staat.
Je kunt ook even kijken bij de gebruikerspermissies van het lid dat geen smilies kan plaatsen of de permissie om smilies te plaatsen wel op 'Ja' staat.
deze persoon staat in de groep geregistreerde gebruikers de rest van deze groep kan wel smilies plaatsen behalve deze ene persoon. als ik in deze persoon zijn profiel kijk en ga naar permissies dan zie ik niet waar ik dat kan aanpassen. grtz ringo
Dit lijkt me een probleem met de permissies van dat lid want het kan niet dat 1 lid uit de groep geregistreerde gebruikers geen smilies kan plaatsen en al de rest uit die groep wel.
Je kijkt de permissies best na in het beheerderspaneel onder de tab permissies.
Je kijkt de permissies best na in het beheerderspaneel onder de tab permissies.