Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
compie
Bericht
door compie » 22 aug 2010, 23:16
ik ga een forum beginnen over schaamlipcorrecties. Dit forum heeft een zeer besloten en privacygevoelig karakter. Daarom wil ik niet dat gasten de berichten kunnen lezen op het forum en dat bezoekers pas berichten kunnen lezen nadat ze geregistreerd hebben en ik als beheerder hun registratie persoonlijk heb goedgekeurd.
Ik heb vanavond uren gezocht in de beheerdersinstellingen maar ik kom er niet uit hoe ik het bovenstaande moet instellen. De verschillende mogelijkheden voor permissies etc zijn me niet echt duidelijk, ook na het lezen van de help documentatie. Verder kan ik ook nergens een knopje of een lijst of iets dergelijks vinden waar ik registraties persoonlijk kan goedkeuren voordat ze actief worden.
Wie kan hulp bieden?
- Adres van je forum: http://www.schaamlipcorrectieforum.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
..
-
Jos
-
Contacteer:
Bericht
door Jos » 23 aug 2010, 06:02
Bij forumconfiguratie/registratieinstellingen kan je aangeven dat registratie door beheerder moet gebeuren.
Verder moet je met permissies regelen dat de forumonderdelen verborgen zijn voor niet geregistreerde gebruikers. Dat kost je wat tijd om het allemaal uit te zoeken. Maar dat hoort nu eenmaal bij het opzetten van een forum.
Ik heb zoiets ingesteld voor bepaalde groepen gebruikers. Een geregistreerd lid wordt pas ingedeeld in een groep nadat ik me er van overtuigd heb dat het lid toegang tot die groep hoort te hebben. Bij registratie is dat namelijk niet te bepalen.
Succes!