Forum of categorie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
leoj

Forum of categorie

Bericht door leoj » 25 jul 2010, 00:17

• Adres van je forum: http://www.familie-jordaan.nl
    Event. modificaties op je forum:geen, niet actief
    Wanneer ontstond het probleem?Bij het opbouwen van het forum
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?niet actief
    Wat is het probleem?
verschil categorie en forum

Ik heb onlangs een phpbb versie 3 geinstalleerd. Na veel zoekwerk ben ik er nog steeds niet uit wat nu het verschil is tussen een categorie en een forum. Als je het forum wilt opbouwen uit categorieën, krijg ik er maar twee te zien, klopt dit?

Maar, bouw je nu een forum op met forum, of categorieën?

Alvast bedankt voor de moeite.
..

David
Contacteer:

Re: Forum of categorie

Bericht door David » 25 jul 2010, 00:23

Je begint met een categorie bijvoorbeeld soep, daarin kan je forums maken kippensoep, tomatensoep enz enz!

Als je hier op de forum index kijkt, bovenaan: Algemeen is de categorie, Mededelingen is het forum

Je kan ook eventueel een categorie in een categorie maken, mensen moeten dan 1x extra klikken om bij de forums te komen.

Speel er maar eens een beetje mee, zal wennen zijn als je net begint, maar als je het eenmaal weet. Kom je er denk ik wel uit!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

leoj

Re: Forum of categorie

Bericht door leoj » 26 jul 2010, 13:08

Dank je wel David, goede uitleg, daar kom ik wel uit.

Gesloten