Downloads na inloggen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mikemike

Downloads na inloggen

Bericht door mikemike » 16 jul 2010, 11:15

• Adres van je forum: http://mbvpforum.nl
    Event. modificaties op je forum:Geen
    Wanneer ontstond het probleem?NVT
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?NVT
    Wat is het probleem?
Graag zou ik via een externe website diverse bestanden willen aanbieden welke te downloaden zijn. Echter moet het bestand staan op de server van het forum en pas te downloaden zijn nadat een gebruiker zich heeft aangemeld of al reeds is aangemeld. En het liefst dat de downloads niet zichtbaar zijn in het forum als men op het forum bladert. Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Jos
Contacteer:

Besloten (sub)forum

Bericht door Jos » 17 jul 2010, 08:49

Dat kan je regelen door een besloten (sub)forum te maken wat alleen toegankelijk is voor (bijvoorbeeld) geregistreerde gebruikers. In dat forum kan je links opnemen naar die bestanden. Je hoeft die bestanden dus niet op de forumserver te zetten.

mikemike

Re: Downloads na inloggen

Bericht door mikemike » 17 jul 2010, 11:32

Ok, dat is mij wel duidelijk. Maar voor geregistreerde gebruikers zijn de bestanden als ze naar het besloten (sub)forum gaan wel zichtbaar en dat wil ik het liefst niet.
Is dat mogelijk?

Jos
Contacteer:

Nieuwe gebruikersgroep aanmaken

Bericht door Jos » 17 jul 2010, 12:02

Dan kan je het beste een nieuwe gebruikersgroep aanmaken waarbij je alleen de mensen in die groep toegang geeft tot het besloten forum.

mikemike

Re: Downloads na inloggen

Bericht door mikemike » 17 jul 2010, 20:45

Jos,

Dit is niet wat ik bedoel. Ik wil dat via een andere website via zoeken een bepaald bestand kan worden gedownload. Die bestanden kan ik op het forum zitten maar als men dan bladerd in het forum wil ik dat men die bestanden niet ziet. Ik wil de bezoekers dus altijd via de andere website naar de downloads halen. Begrijpelijk?

Gesloten