Moderators

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kirby25

Moderators

Bericht door Kirby25 » 12 jul 2010, 10:42

• Adres van je forum: http://www.poketopia.nl/forum/index.php
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Gisteren
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, de stijl
    Wat is het probleem?
Mijn forum bestaat nu al 1 en een halve maand, en omdat het steeds actiever begint te worden nam ik gisteren een moderator aan voor één categorie en een andere categorieën dus. Ik gaf hem nergens moderator permissies, alleen in die bepaalde fora door in het beheerders paneel eerst op Forums te klikken, toen op Forum moderators te klikken, toen de fora waar ik hem wil laten modereren te selecteren en door toen zijn naam in te tikken en op Voeg permissies toe te klikken. Omdat ik hem gewoon de zelfde permissies als globale moderators wil geven alleen dan voor maar een bepaald aantal forums klikte ik bij elk forum waar ik hem wil laten modereren op Alles JA.

Vandaag teste ik mijn nieuwe moderators z'n gebruikers permissies, maar toen zag ik dat hij gewoon overal kon modereren en bij Het team staat ook Alle forums. Ik heb nergens ingesteld dat hij overal mag modereren. Wat moet ik nu doen zodat hij alleen in een bepaald aantal forums mag modereren?

Gesloten