nooit online geweest

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ook hier

nooit online geweest

Bericht door ook hier » 22 jun 2010, 21:13

• Adres van je forum: http://www.bodemvondstenwereld.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
..
Als je iemands profiel bekijkt kun je daar ook zien wanneer iemand voor het laatst ingelogd was.... van iedereen...... behalve bij mijn eigen account. Niemand ziet wanneer ik voor het laatst online was sterker nog..... volgens de forumsoftware ben ik nooit online geweest maar heb wel posts op mijn naam staan.
Wat kan er de oorzaak van zijn dat niemand kan zien wanneer ik voor het laatst online was?

Jeroen

Re: nooit online geweest

Bericht door Jeroen » 22 jun 2010, 23:00

Log je als verborgen in of gewoon "openbaar"? Kan je het zelf wel zien of ook niet?
Jeroen

ook hier

Bericht door ook hier » 23 jun 2010, 10:38

Ik log verborgen in, en zelf zie ik ook niet wanneer ik voor het laatst online was.
Van andere mensen waarvan ik weet dat ze verborgen inloggen zie ik ook wanneer ze laatst online waren.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 23 jun 2010, 11:23

Probeer eens gewoon zichtbaar in te loggen, dan kunnen we controleren of het probleem daar zit.
Jeroen

ook hier

Bericht door ook hier » 23 jun 2010, 11:39

nou ja zeg..... nu zie ik inderdaad wel wanneer ik voor het laatst inlogde...... maar waarom zie ik van anderen die verborgen online zitten wel wanneer ze voor het laatst online waren?
Bedankt voor de tip Pietje! probleem vooralsnog opgelost...

Gesloten