Goedenavond,
Is het ook mogelijk naar de file map voor bijlagen te verwijzen, terwijl deze op een andere webruimte staat dan het forum zelf?
File map extern?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: File map extern?
Bedoel je voor de bijlages? If so, er bestaat een MOD voor, kijk eens op phpBB.com 

Ben benieuwd paul, heb voordat ik hier reageerde en nu net nog weer even gezocht, maar ik lijk niet echt iets (recents) te kunnen vinden.paul schreef:Bedoel je voor de bijlages? If so, er bestaat een MOD voor, kijk eens op phpBB.com
Jeroen
Ja het gaat om de bijlagenmap. Zal even uitleggen waarom. Ik wil met het forum naar een kwalitatief goede host. Daar hangt een prijskaartje aan, daarom wil ik wat minder mb' s schijfruimte kopen, alleen het forum zal er op draaien. De fotomap (die steeds omvangrijker wordt) wil ik op de oude host laten met een zeer grote schijfruimte. Downloaden van foto' s en html' s vanaf de oude host gaat in de regel vlot genoeg, in tegenstelling tot het forum.
Dat was het idee erachter. Zal helpen zoeken naar de eventuele mod.
Dat was het idee erachter. Zal helpen zoeken naar de eventuele mod.
Heb het niet gevonden, maar heb inmiddels besloten om toch maar wat meer schijfruimte in te kopen, wel zo handig. Maar bedankt tot zover.