[opgelost] Viewforum.php is wit

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
LazyTiger
Berichten: 2000
Lid geworden op: 21 okt 2003, 18:21

[opgelost] Viewforum.php is wit

Bericht door LazyTiger » 25 mei 2010, 22:47

Wijziging: na een herupload van heel phpBB was het probleem niet opgelost. Cache opschonen hielp. Ik moet nog even wennen aan phpBB 3 zo te merken. Deze topic kan dus weg / gesloten worden.

Hier mijn originele bericht:
Hallo allen,

Ik stam nog uit de phpBB 2.0 tijd en ben vandaag eens begonnen met het opzetten van een phpBB 3.0 forum. De installatie liep succesvol en zonder problemen. De nederlandse language gedownload en er op gezet, forums aangemaakt en permissies ingesteld.

Echter loop ik nu tegen het probleem aan dat mijn viewforum.php wit is. Ik krijg hier geen resultaat op. Gewoon een witte pagina. Behalve als je niet de juiste permissies hebt, dan wordt er keurig gemeld dat je niet de goede rechten hebt. Verander je de ID in de url, dan krijg ik keurig een melding dat het forum niet bestaat.

Ik heb de debug mode aangezet in de config.php file, zonder resultaat. Tevens heb ik de error log nagecheckt van mijn host, maar ook hier wordt niets vermeld. Vreemd dus.

Is er iemand die een idee heeft wat het probleem is? Alle andere pagina's werken wel, behalve deze dus. Ik heb ook alles een keer opnieuw geupload, maar ook dit lost het probleem niet op.

Hoewel ik normaliter MySql gebruik als DB, heb ik ditmaal gekozen voor de optie Mysql met iMysql support. Zou hier het probleem kunnen liggen? Is dat achteraf nog te wijzigen?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
  • Adres van je forum:
    Wijziging: doet er niet meer toe :)
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Vandaag, na de installatie
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Geen php wijzigingen
    Wat is het probleem?
Wanneer ik een forum aanklik, beland ik op een witte pagina

Gesloten