Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
MWel_RH
Bericht
door MWel_RH » 20 mei 2010, 11:21
- Adres van je forum: http://www.swishcreations.com
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?na gebruik functie
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? upgrade naar PL1
Wat is het probleem?
Wanneer ik abonneer op een forum en er item in plaats waar een reactie op komt krijg ik géén email dat er een reactie is geplaatst.
Iemand een idee waar dat aan ligt?
-
PhilipvD
Bericht
door PhilipvD » 20 mei 2010, 14:57
Worden er wel andere emails verzonden via je forum? Denk o.a. aan de massa-mails en de privé bericht notificatie mails.
-
MWel_RH
Bericht
door MWel_RH » 20 mei 2010, 14:58
Ja mass-mailing gaat perfect!
daarom snap ik het ook niet.
-
AlbertPool
Bericht
door AlbertPool » 24 mei 2010, 19:03
En privébericht notificatie? Gaat dat ook goed?
-
MWel_RH
Bericht
door MWel_RH » 25 mei 2010, 12:26

..kort maar krachtig: ja!
Gaat allemaal goed. krijg ook keurig bericht wanneer iemand nieuw zich aanmeld en ik het account kan controleren en/of actieveren.
-
PhilipvD
Bericht
door PhilipvD » 25 mei 2010, 13:22
Hebben alle gebruikers last van dit probleem? Of alleen een bepaalde groep/persoon?
-
MWel_RH
Bericht
door MWel_RH » 25 mei 2010, 13:28
Dat zal ik even nagaan!
Er kwam nl van een lid de vraag of het mogelijk was.
Die heeft niet goed gekeken dacht ik direct

, maar heb het ook even zelf geprobeert en toen liep ik dus hier tegen aan!
Ik meld me nog!

-
cassie6
Bericht
door cassie6 » 10 jun 2010, 15:00
Hi, ben beheerder van 2 forums en heb hetzelfde probleem op beide forums.
Mass-mailing, etc. gaat goed maar notificaties van nieuwe onderwerpen/reacties worden door steeds meer geabonneerde leden niet meer (of niet altijd) ontvangen. Soms geldt dit ook voor notificaties van nieuwe PB's.
Dit probleem lijkt progressief te zijn; aanvankelijk in enkele gevallen maar ik krijg hier nu steeds meer klachten over binnen.
Dacht eerst dat het aan de gebruiker zelf lag maar het aantal klachten neemt toe en de laatste tijd mis ik zelf ook sommige notificaties.
Dit probleem heb ik - in toenemende mate - al meer dan een jaar dus het lijkt ook niets met updates te maken te hebben. Ik maak ook geen gebruik van modificaties.
Kan er geen logisch verband in zien; waarom de meeste (steeds meer) geabonneerde leden dit probleem wel/vaak hebben en anderen niet of nauwelijks.
Dacht recent dat het misschien iets te maken had met de frequentie van login's/postings (frequente gebruikers lijken minder problemen te hebben) maar dat weet ik niet zeker.
Heb er ca. 1 jaar geleden ook wel eens iets over gepost op een USA site maar geen zinnige reactie op gekregen.
Toen was het probleem ook nog niet zo groot maar ondertussen wel. Op beide forums krijg ik steeds meer klachten hierover. Zou het enorm op prijs stellen als ik wat hulp/suggesties zou krijgen om dit probleem te kunnen verhelpen en ben natuurlijk ook benieuwd naar klachten van andere beheerders. Vind het wel vreemd dat het probleem op beide forums aanwezig is en dat er blijkbaar meer beheerders last van hebben, maar dat er nog geen duidelijke oorzaak of oplossing is.
Alvast bedankt,
Cas
-
ook hier
Bericht
door ook hier » 17 jun 2010, 21:28
Ik heb ook dit probleem, maar alleen als ik een @home mailadres voor het forum gebruik. met een e-mailadres van XS4ALL worden de mails WEL verzonden.
het vreemde is dat sommigen er last van hebben, maar sommigen ook niet.....
Misschien is het voor jullie een optie om eens een ander mailadres te proberen?
heb de zoekfunctie al gebruikt maar zal de verkeerde zoekterm hebben want kan de oplossing niet vinden.