Phpbb2 naar Phpbb3, Waarom?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ik ben gek
Berichten: 1496
Lid geworden op: 25 mei 2005, 14:09

Phpbb2 naar Phpbb3, Waarom?

Bericht door ik ben gek » 11 mei 2010, 23:17

  • Adres van je forum: http://www.parkcentrum.nl
    Event. modificaties op je forum:HEEL veel eigen wijzigingen
    Wanneer ontstond het probleem?-
    phpBB versie: 2.0.23 ( Nieuwe phpbb2)


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?-
    Wat is het probleem? Meer een vraag, Ik vraag mij namelijk af waarom ik zou moeten upgraden naar phpbb3. Ik kan er nergens iets duidelijks over vinden.
    Het is bij mij namelijk niet alleen een gewoon forum wat ik moet overzetten maar de hele site is forumbased. Wat dan dus zou inhouden dat ik mijn hele site moet herscripten. En als er iets is waar ik geen zin in heb is het dat wel..

    Phpbb3 heeft ook een waslijst aan nieuwe functies waar ik helemaal niks mee doe. Hetgene wat ik wil dat heb ik, en als ik wat meer wil maak ik het zelf of soms kijk ik even op phpbbhacks. Er gaat dan ook gigantisch veel werk in zitten om voor die nieuwe niet gebruikte functies buttons te maken of ze uit de templatefile's te halen.
    En ik denk dat ik met phpbb3 nooit de hostpeformance haal wat ik nu heb. Want extra functies is extra laadtijd...
    Volgens google webmastertools scoor ik nu erg goed en dat wou ik ook graag zo houden.
    Het laden van pagina's op uw site duurt gemiddeld 1,7 seconden (bijgewerkt op 8 mei 2010). Dit is sneller dan 76% van de sites.


    Zijn er hier mensen die mij kunnen overtuigen?

    Groeten, Mike
..

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Phpbb2 naar Phpbb3, Waarom?

Bericht door Paul » 12 mei 2010, 12:36

Je copyright van phpBB onbreekt, welke verplicht om support te krijgen.

Verder wordt phpBB2 sinds 1 Januari 2008 niet meer ondersteund, we geven enkel support op het upgraden van phpBB.

Gesloten