heb een fout gemaakt kun je me helpen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bianca walet
Contacteer:

heb een fout gemaakt kun je me helpen

Bericht door bianca walet » 03 mei 2010, 01:13

• Adres van je forum: http://www.shihtzu-friends.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?nu net
    phpBB versie: 3.0.7-PL1weet niet precies loop achter moet updaten zouden jullie daar bij willen helpen

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?probeerde een andere style aan te brengen
    Wat is het probleem?
nou ik probeerde dus een andere style aan te brengen want deze heb ik al vanaf het begin maar nu doe hij het niet meer en mijn forum moet geupdate worden
dus kunnen jullie mij alsjeblieft helpen???

groetjes bianca

..

Kevin
Contacteer:

Re: heb een fout gemaakt kun je me helpen

Bericht door Kevin » 03 mei 2010, 08:45

Probeer eens de map cache te legen via de ftp op het bestand index.htm en .htacces na.
Als dat niet werkt zul je de stijl swirls even terug moeten uploaden aangezien hij daar naar zoekt en niet kan vinden volgens de foutmelding.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten