Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
bianca walet
-
Contacteer:
Bericht
door bianca walet » 03 mei 2010, 01:13
- Adres van je forum: http://www.shihtzu-friends.nl/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?nu net
phpBB versie: 3.0.7-PL1weet niet precies loop achter moet updaten zouden jullie daar bij willen helpen
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?probeerde een andere style aan te brengen
Wat is het probleem?
nou ik probeerde dus een andere style aan te brengen want deze heb ik al vanaf het begin maar nu doe hij het niet meer en mijn forum moet geupdate worden
dus kunnen jullie mij alsjeblieft helpen???
groetjes bianca
..
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 03 mei 2010, 08:45
Probeer eens de map cache te legen via de ftp op het bestand index.htm en .htacces na.
Als dat niet werkt zul je de stijl swirls even terug moeten uploaden aangezien hij daar naar zoekt en niet kan vinden volgens de foutmelding.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA