Log mij automatisch in bij ieder bezoek werkt niet meer.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
fifagast
Contacteer:

Log mij automatisch in bij ieder bezoek werkt niet meer.

Bericht door fifagast » 26 apr 2010, 19:39

• Adres van je forum: http://www.dutchallies.com/phpBB3/
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Heeft nog nooit gewerkt.
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nieuwe styl geinstalleerd maar na het terug zetten van de backup werkte het nog steeds niet.
    Wat is het probleem?
Er is bij het inloggen een functie die er voor kan zorgen dat je automatisch in word gelogd als je de volgende keer weer op het forum komt.

Dit werkt bij mij niet helemaal en dat heeft het ook nooit gedaan. Zelfs na meerdere malen het forum te hebben ge herinstalleerd werkte het nog steeds niet.

Ik heb geprobeerd wat in deze post werd vermeld: viewtopic.php?f=40&t=51707&p=404654&hil ... in#p404654
Maar dat was jammergenoeg ook gedoemd te mislukken.

Hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Daniël Dorgelo
..
Niemand weet wat leven is, alleen dat het gegeven is en dat van dit geheimenis God het begin en einde is.

Jeroen

Re: Log mij automatisch in bij ieder bezoek werkt niet meer.

Bericht door Jeroen » 26 apr 2010, 20:34

Kan je tóch nog even posten hoe je cookie instellingen op dit moment ingesteld staan?
Jeroen

fifagast
Contacteer:

Bericht door fifagast » 26 apr 2010, 21:43

Cookie instellingen:
Cookie domein: .dutchallies.com
Cookie naam: phpBB3_TDA
Cookie pad: /
Cookie secure [ https ]: Uitgeschakeld

Dit zijn de instellingen.
Niemand weet wat leven is, alleen dat het gegeven is en dat van dit geheimenis God het begin en einde is.

fifagast
Contacteer:

Bericht door fifagast » 28 apr 2010, 18:00

Ik weet niet wat ik heb gedaan maar het werkt weer -.-

Maar alsnog bedankt,

Daniël Dorgelo

fifagast
Contacteer:

Bericht door fifagast » 30 apr 2010, 10:14

Oke het vorige probleem is nu misschien geholpen maar nu heb ik het probleem dat als ik op een "Bevestigen" knop in het beherderspaneel klik hij mij uitlogt van het beheerders paneel zonder ook maar de wijzigingen door te geven. Dus kortom ik kan nu alleen dingen wijzigen door middel van phpmyadmin.

Voor mij is dit nou niet zo'n erg probleem maar wel voor de admins die toegang hebben tot het beheerders paneel.

Hoe kan ik dit oplossen?

Edit:
Dit probleem treed ook op als ik refresh.

Gesloten