Wit / lege pagina bij openen van forum na (mislukte?) update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jp2007

Wit / lege pagina bij openen van forum na (mislukte?) update

Bericht door Jp2007 » 19 apr 2010, 13:16

• Event. modificaties op je forum:Update van 3.0.0 naar 3.0.7-PL
    Wanneer ontstond het probleem?Na het updaten
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ik probeerde te updaten
    Wat is het probleem?
Tijdens de update is er iets mis gegaan denk ik, na de update was het forum niet meer bereikbaar (ik had alleen nog een leeg/wit scherm). Ik heb niet echt een backup, maar had een mapje (voor de zekerheid) gemaakt met alle oude mappen en bestanden er in (adm, config, index etc).

Ik heb dus de map met mijn 'back-up' terug gezet. Echter is het scherm nu nog steeds wit......

Kan ik hier nog iets mee? Er staat namelijk veel data op het forum, maar ben ik nu alles kwijt?

Jeroen

Re: Wit / lege pagina bij openen van forum na (mislukte?) up

Bericht door Jeroen » 19 apr 2010, 13:40

Hoe heb je (geprobeerd) te updaten? Met de automatische updater of anders?
Kan je de DEBUG mode van je forum eens inschakelen, soms verschijnen er dan foutmeldingen op de witte pagina. Zo zet je je DEBUG mode aan:

Open config.php

Zoek daarin op:

Code: Selecteer alles

// @define('DEBUG', true);
// @define('DEBUG_EXTRA', true);
Verander dat in:

Code: Selecteer alles

@define('DEBUG', true);
@define('DEBUG_EXTRA', true);
Plaats eventuele foutmeldingen hier.
Jeroen

Jp2007

Re: Wit / lege pagina bij openen van forum na (mislukte?) up

Bericht door Jp2007 » 19 apr 2010, 13:44

hallo,

Ik heb het geprobeerd met de automatische updater, zoals op het forum vermeld stond (onder beheerderspaneel). Ik heb de nieuwe versie gedownload, de map "Install" geupload en op de link in het forum gedrukt (er stond een link met iets in de zin van "klik hier om uw forum te updaten")

Ik weet niet wat er toen mis gegaan is, wellicht een connectie probleem, maar hij stopte en nu heb ik niets meer...

Heb de debug mode aangezet, maar ik krijg geen foutmelding te zien helaas.
Bvd

Gesloten