* Toon onbeantwoorde berichten • { SEARCH_UNREAD } • To

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Libens Jos

* Toon onbeantwoorde berichten • { SEARCH_UNREAD } • To

Bericht door Libens Jos » 14 apr 2010, 21:49

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?na upgrade van 3.0.4 naar 3.0.7-PL1
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Na upgrade naar 3.0.7 heb ik volgende problemen.

1: op de eerste pagina staat nu * Toon onbeantwoorde berichten • { SEARCH_UNREAD } • Toon nieuwe berichten • Toon actieve onderwerpen , daar waar search unread zou moeten toon ongelezen.
2 : geen wijzig of quote functie. dit kan ik tijdelijk oplossen door het NL taalpakket van 3.0.7 in te stellen als default, maar als gebruiker de oude versie van taal aan te houden. Hoe krijg ik de wijzig en citeer knoppen zoals hier op dit forum.

..

EelkeB

Re: * Toon onbeantwoorde berichten • { SEARCH_UNREAD } • To

Bericht door EelkeB » 15 apr 2010, 08:57

Als gebruiker de oude versie van de taal aan te houden? Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoeld... Je hebt 1 taalpakket, en dat hoort aan te sluiten bij je phpBB-versie. Dat zal ook je eerste probleem oplossen.

Welke stijl gebruik je? Als dat een niet-standaard stijl is, heb je die dan bijgewerkt voor de nieuwe forumversie?
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten