phpBB versie: 3.0.7-PL1
Dag!
Keurig een back up gemaakt via de phpBB back up mogelijkheid.
Toen ging er wat mis...
Nu wil ik de backup terugzetten.
Maar steeds krijg ik de foutmelding:
"HTTP 500 internal server error"
Wie heeft er een idee?
Database wil niet restoren.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Database wil niet restoren.
Pitje,
een update.Nu zie ik,na een herstelpoging mijnerzijds,deze tekst:
"General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') ) AND t.forum_id = 0 ORDER BY t.topic_last_post_time DESC LIMIT 1' at line 5 [1064]
An SQL error occurred while fetching this page. Please contact the Board Administrator if this problem persists."
Nu kan ik het ACP dus niet meer in.
Ik hoopte op een back up van mijn host,Mijndomein,maar die kampen met een achterstand.
Ik ben bang dat de gegevens van ons forum al in de prullenbak liggen..
een update.Nu zie ik,na een herstelpoging mijnerzijds,deze tekst:
"General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') ) AND t.forum_id = 0 ORDER BY t.topic_last_post_time DESC LIMIT 1' at line 5 [1064]
An SQL error occurred while fetching this page. Please contact the Board Administrator if this problem persists."
Nu kan ik het ACP dus niet meer in.
Ik hoopte op een back up van mijn host,Mijndomein,maar die kampen met een achterstand.
Ik ben bang dat de gegevens van ons forum al in de prullenbak liggen..