- Adres van je forum: http://2own.nl/phpBB3/
Event. modificaties op je forum: Nee
Wanneer ontstond het probleem? Altijd geweest
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
Kan geen privéberichten sturen.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Kan geen privéberichten sturen.
Re: Kan geen privéberichten sturen.
Bij welke permissies heb je gekeken? Bij die van je account zelf, of van de groep "Beheerders"?
Als je er niets in veranderd hebt zou je standaard wel privé berichten moeten kunnen sturen.
Als je er niets in veranderd hebt zou je standaard wel privé berichten moeten kunnen sturen.
Jeroen
Voor het troubleshooten van het permissie-systeem kun je het beste de permissiemaskers erbij halen. Hier kun je lezen hoe je dat doet: http://wiki.phpbb.nl/Permissies#Problem ... ie-maskers
Als "iedereen" priveberichten kan versturen, dan moet het in principe voldoende zijn dat jouw beheerder-account ook deel uitmaakt van de groep Geregistreerde gebruikers (dat zou eigenlijk altijd moeten, wil je zeker weten dat een beheerder minimaal kan wat een normale gebruiker kan), waar dan kennelijk die rechten om priveberichten te versturen aan toegekend zijn.
Als "iedereen" priveberichten kan versturen, dan moet het in principe voldoende zijn dat jouw beheerder-account ook deel uitmaakt van de groep Geregistreerde gebruikers (dat zou eigenlijk altijd moeten, wil je zeker weten dat een beheerder minimaal kan wat een normale gebruiker kan), waar dan kennelijk die rechten om priveberichten te versturen aan toegekend zijn.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Ik heb gekeken of ik in de groep geregistreerde gebruikers zit en ja ik zit er in. Ik heb gekeken bij mijn eigen permissies en daar staat dat ik alles kan/mag. Ik weet echt niet wat de oorzaak kan zijn. 

En wat doe je dan precies en op welk punt kom je er dan achter dat het niet werkt?
Dutch Open Projects
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken. Uiteindelijk lag het aan de permissies van de groepen waar ik in zat.