Update phpBB

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ReneBeen

Update phpBB

Bericht door ReneBeen » 11 mar 2010, 12:00

HOi daar,

Ik ben een beetje nieuw hier, maar ook een "starter" op het phpBB platform..!

Wij hebben naar aller tevredenheid een forum draaien, echter komt het systeem met de melding dat mijn phpBB versie verouderd is. We draaien op dit moment op versie 3.0.0

Kan ik deze zonder problemen updaten naar de laatste versie van 3.0.7 ? Of moet ik dit staps gewijs doen via 3.0.1 t/m 3.0.6 ? Ik kan me voorstellen dat de laatste update versie van 3.0.6 naar 3.0.7 bepaalde wijzigingen in de structuur van databases verwacht die nog niet zijn doorgevoerd..! Indien dit inderdaad gewenst is, zijn de andere updateversies nog ergens beschikbaar dan?

Wie kan me hierbij advies geven?

Jeroen

Re: Update phpBB

Bericht door Jeroen » 11 mar 2010, 13:22

Welkom hier! :)

Vanaf 3.0.2 is er een update pakket beschikbaar naar 3.0.7-PL1, deze vind je op deze pagina op phpBB.com. Voor 3.0.0 naar 3.0.1 en 3.0.1 naar 3.0.2 moet je het nog wel in stapjes doen, die update pakketten zijn hier nog te downloaden.

Het is misschien handig om ook nog even dit wiki artikel door te nemen, gaat over updaten ;)
Jeroen

Gesloten