Foutmelding in error log

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Tazmanian
Contacteer:

Foutmelding in error log

Bericht door Tazmanian » 09 mar 2010, 23:02

phpBB versie: 3.0.7-PL1

Wat is het probleem?[/list]
Met behulp van de phpbb error log mod kan ik volgende foutmelding vaststellen. Ik heb echter geen idee waarom de foutmelding juist wordt geregistreerd en wat de foutmelding inhoud. Kan iemand mij hier mee helpen en misschien doorgeven of er iets kan aan gedaan worden?
Ik krijg deze melding niet dagelijks, laat ons zeggen 1 tot 2 keer per week.

Code: Selecteer alles

[09-Mar-2010  20:04:06 3600] [phpBB Debug] [client ****] [File ucp.php?mode=register&coppa=0] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 35 : htmlspecialchars() [<a href='function.htmlspecialchars'>function.htmlspecialchars</a>]: Invalid multibyte sequence in argument

EelkeB

Re: Foutmelding in error log

Bericht door EelkeB » 10 mar 2010, 09:47

Het is bij het registreren. Zou kunnen zijn dat het een geautomatiseerde registratie-poging van een spam-bot is, die ongeldige data instuurt ofzo.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten