Domein inhoud gewist; database nog aanwezig...HELP!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
MWel_RH

Domein inhoud gewist; database nog aanwezig...HELP!

Bericht door MWel_RH » 03 mar 2010, 13:44

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? nadat ik per ongeluk de inhoud heb gewist!
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja...de hele folderstructuur gewist! :oops:
    Wat is het probleem?
HELP!
Ik heb per ongeluk mijn hele inhoud van mijn domein gewist...je weet wel...select all ....Delete...en FOETSIE!!!
Ik heb me vergist in de domeinen. Ik moest een ander domein hebben!
Maar mijn vraag is nu: kan ik de nieuwste phpbb installeren en de database daaraan hangen zodat ik mijn forum inhoud weer terug krijg? Ben alle afbeeldingen wel kwijt...dat weet ik, maar alle teksten ook? nee, toch?
Het "was" en CAD-forum dat ikzelf heb opgezet binnen het bedrijf waar ik werk.
Ik heb een tijd geleden nog wel een back-up gemaakt via een tool in het back-office/administrators gedeelte (backup_1262701975_10ee52f5d4985e58.sql.gz).

Wie kan mij inlichten hoe ik nu te werk moet gaan? Of is alles verloren? Ik weet de wachtwoorden van de database hopelijk nog wel!

THANKS!!!
Groeten Mike

AirWarrior

Re: Domein inhoud gewist; database nog aanwezig...HELP!

Bericht door AirWarrior » 03 mar 2010, 16:15

Alle bestanden uploaden en je config.php zo maken dat je oude gegevens er weer instaan.
Dan moet het goed komen naar mijn idee.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Gesloten