CAPTCHA en mailproblemen na update 3.0.6

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Nero S2

CAPTCHA en mailproblemen na update 3.0.6

Bericht door Nero S2 » 26 feb 2010, 12:23

• Adres van je forum: http://forum.s2power.com
    Event. modificaties op je forum: Portal, album
    Wanneer ontstond het probleem? Na update
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Niet anders dan de update, maar die is misschien niet helemaal ok gegaan.
    Wat is het probleem?
CAPTCHA werkt niet, email werkt niet, vaak te grote letters na plaatsen bericht. Waarschijnlijk veroorzaakt door een niet kundige update en misschien i.c.m onze stijl niet ok gegaan.

We missen op ons forum een kundig phpbb persoon, en daardoor is het voor ons moeilijk in te schatten waar nu de fouten zitten. Zoals ik het begreep is er een automatische update gedaan.

Ik heb gelezen dat er vaker problemen waren met de CAPTCHA na de update, maar mis de kennis om dit aan passen.

Mocht iemand er zin in hebben om hier in te duiken, we zijn bereid tot een kleine bijdrage als dank.
Laatst gewijzigd door Nero S2 op 26 feb 2010, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: CAPTCHA en mailproblemen na update 3.0.6

Bericht door Paul » 26 feb 2010, 12:36

PHP Notice: in file /includes/captcha/plugins/captcha_abstract.php on line 233: mt_rand() expects parameter 1 to be long, string given

viewtopic.php?f=40&t=52488

Nero S2

Bericht door Nero S2 » 26 feb 2010, 12:43

Ja dat topic heb ik ook doorgelezen, maar we draaien sinds 2003 al op phpbb, maar sinds phbb3 gaat het niet meer vanzelf. Ik zoek iemand die het in een keer goed kan maken voor me, desnoods maar een andere stijl of wat er voor nodig is.

TanjaSs

Bericht door TanjaSs » 28 feb 2010, 13:35

Na de update en aanpassingen zoals beschreven als hierboven blijf ik het probleem houden. In het beheerders gedeelte blijft de pagina '# CAPTCHA module instellingen' BLANCO.

Iemand nog een idee hoe dit op te lossen?

EelkeB

Bericht door EelkeB » 01 mar 2010, 11:13

Welke update-methode heb je gebruikt? Welke versie geeft het forum aan in het ACP?
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Gesloten