iemand 2 rangen geven
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
iemand 2 rangen geven
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje ik heb een moderator die heeft gedoneerd, hij is opgenomen in de groep donaties maar mensen zien niet dat de moderator heeft gedoneerd.
Bij rangen zie je alleen "Moderator" staan en geen "Donateur". Terwijl hij in allebei de groepen is opgenomen en ook allebei de rangen heeft.
Nu is mij de vraag hoe kun je iemand 2 rangen geven en die ook allebei zichtbaar zijn???
bedankt voor de oplossing!
Ik heb een vraagje ik heb een moderator die heeft gedoneerd, hij is opgenomen in de groep donaties maar mensen zien niet dat de moderator heeft gedoneerd.
Bij rangen zie je alleen "Moderator" staan en geen "Donateur". Terwijl hij in allebei de groepen is opgenomen en ook allebei de rangen heeft.
Nu is mij de vraag hoe kun je iemand 2 rangen geven en die ook allebei zichtbaar zijn???
bedankt voor de oplossing!
Re: iemand 2 rangen geven
Standaard is dat niet mogelijk.
Wat je natuurlijk wel kan doen is een Speciale Rang aanmaken in Rankbeheer "Moderator & Donateur" en vervolgens deze in Gebruikersbeheer aan de gebruiker toewijzen.
Wat je natuurlijk wel kan doen is een Speciale Rang aanmaken in Rankbeheer "Moderator & Donateur" en vervolgens deze in Gebruikersbeheer aan de gebruiker toewijzen.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Er is wel een mod die iets dergelijks doet. Volgens mij laat die je persoonlijke rang zien, plus eventuele rangen die aan de groepen zijn toegekend waar je lid van bent. Op die manier wordt het dus van rang meer een soort "groepsbadge".
Edit: ik heb even gezocht op .com, maar kom niet zo snel tegen wat ik bedoel. Wel krijg je e.e.a. aan opties als je op "badge" zoekt in de mods-forums:
Edit2: [] in de URL raakt phpBB een beetje van in de war, link copy-pasten 
Edit: ik heb even gezocht op .com, maar kom niet zo snel tegen wat ik bedoel. Wel krijg je e.e.a. aan opties als je op "badge" zoekt in de mods-forums:
Code: Selecteer alles
http://www.phpbb.com/community/search.php?keywords=badge&terms=all&author=&fid[]=81&sc=1&sf=all&sr=topics&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Search

Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Ik heb hem geïnstaleerd,maar er is niets veranderd. Moet ik nog iets anders doen voor hij werkt?
? Wat heb je geïnstalleerd?
Dutch Open Projects
Enige dat ik in het algemeen kan zeggen als je geen effect ziet bij een mod: gebruik je een niet-standaard stijl, en zo ja, heb je dan wel de wijzigingen voor de stijl aangebracht op de stijl die je gebruikt?
Die mod is nog in release candidate status, zo te zien. Als je er problemen mee hebt kun je het beste het betreffende topic nalezen of iemand anders vergelijkbare problemen heeft en zoniet, daar navraag doen.
Die mod is nog in release candidate status, zo te zien. Als je er problemen mee hebt kun je het beste het betreffende topic nalezen of iemand anders vergelijkbare problemen heeft en zoniet, daar navraag doen.
Dutch Open Projects
Dan wacht ik eventjes de reactie af of het gelukt is, hebt een beetje te veel gebruikers en berichten etc om mijn forum te verknoeien. Ja weet eerst een back-up maken en niet op live forum maar wil wel eerst weten of het ook echt werkt!!
Tip: investeer tijd in het opzetten van een lokale ontwikkelomgeving. Misschien even pittig als je net komt kijken, maar het betaald zich dubbel en dwars terug in het gemak dat je eraan hebt bij het aanbrengen van wijzigingen aan je site (gewoon in alle rust proberen en experimenteren en het hopeloos kunnen ver****en zonder grote gevolgen) en wat je ervan leert over hoe je website werkt.
Dutch Open Projects