E-mail file aangepast maar werkt nog steeds niet!!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Fallcon

E-mail file aangepast maar werkt nog steeds niet!!

Bericht door Fallcon » 12 feb 2010, 21:22

Hallo allemaal,

Als je via je beheerders paneel een massa e-mail verzend staat het volgende automatisch boven je bericht:
Onderstaande e-mail werd naar jou gestuurd door een beheerder van "". Als dit bericht ongewenste gegevens bevat, neem dan contact op met de beheerder van dit forum op het volgende e-mailadres:

admin@jouforum.nl

Sluit de volledige mail (inclusief header) bij.

Verzonden bericht:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb de file admin_send_email.txt aangepast en de standaard tekst weggehaald dat er alleen het volgende staat:
{MESSAGE}

{EMAIL_SIG}
Dus het standaard bericht moet dan weg zijn, echter als ik nu dan een massa e-mail verzend blijft de standaard tekst staan en wordt dus mee gezonden, moet ik nog wat anders aanpassen zodat alleen mijn bericht wat ik typ verzonden wordt en niet steeds die standaard tekst bovenaan de mail.

Bedankt voor de oplossing!!!

..

Jeroen

Re: E-mail file aangepast maar werkt nog steeds niet!!

Bericht door Jeroen » 12 feb 2010, 21:53

Heb je de forumbuffer al eens geleegd en het /cache mapje (op .htacces en index.htm na) geleegd? Je kan de forumbuffer legen door op de beginpagina van het beheerderspaneel op "Buffer legen" te klikken.
Jeroen

Fallcon

Re: E-mail file aangepast maar werkt nog steeds niet!!

Bericht door Fallcon » 12 feb 2010, 22:59

Jip had ik gedaan :D

Maar weet niet hoe het kan maar naar nogmaals alle geschiedenis te hebben gewist deed hij het wel :roll:

Dus er mag een slotje op het is opgelost!!

Gesloten