Problemen met afbeeldingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Robintje1

Problemen met afbeeldingen

Bericht door Robintje1 » 12 feb 2010, 15:53

• Adres van je forum: http://pokemonwereld.be/forum/index.php
    Event. modificaties op je forum: PM Spy.
    Wanneer ontstond het probleem? Nu.
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee.
    Wat is het probleem?
Afbeelding worden ofwel niet, ofwel slecht getoond, hiermee bedoel ik niet geposte afbeeldingen, maar de forumiconen etc. Ik ben ook niet in staat om een andere stijl te installeren, de stijl staat gewoon niet in de lijst.
Hoe kan dit verholpen worden?

Jeroen

Re: Problemen met afbeeldingen

Bericht door Jeroen » 12 feb 2010, 16:03

Als je de link niet hier wilt posten, zou je hem dan eens in een PB naar mij kunnen sturen?

Ik vermoed namelijk dat je gebruik maakt van een gratis forumdienst waarbij je niet bij de bestanden/database kan. Maar dat is maar een vermoeden, ben dus even benieuwd naar je forum URL.
Jeroen

Robintje1

Bericht door Robintje1 » 12 feb 2010, 16:05

Heb ik net toch in bericht gezet. En jawel, ik kan erin. (Is namelijk van een vriend.)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 12 feb 2010, 16:09

Dat is inderdaad wat makkelijker voor ons.

Worden de afbeeldingen nog wel goed weergegeven in het beheerderspaneel? Dus onder het tabblad Stijlen -> Afbeeldingsset -> Klik op wijzig achter de afbeeldingset die jouw stijl gebruikt -> Selecteer bijvoorbeeld het forum icoon voor gelezen berichten.

Staan ze daar nog wel normaal of zien ze er daar ook zo raar uit? Heb je al eens geprobeerd de hele imageset van de stijl opnieuw te uploaden? Afbeeldingsset al eens vernieuwd?
Jeroen

Robintje1

Bericht door Robintje1 » 12 feb 2010, 16:13

Pietje schreef:...

Staan ze daar nog wel normaal of zien ze er daar ook zo raar uit? Heb je al eens geprobeerd de hele imageset van de stijl opnieuw te uploaden? Afbeeldingsset al eens vernieuwd?
Raar.
Ja, meerdere keren zelfs.
Ja.
Wijziging: Nu ik er aan denk, de stijl is bestemd voor phpBB 3.0.4, maar die hebben we al lang, en nooit problemen mee gehad.

Gesloten