Nederlands taalpakket installeren lukt niet
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Nederlands taalpakket installeren lukt niet
Event. modificaties op je forum: AcidTech Tiger geinstalleerd
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
phpBB versie: 3.0.2
Wat is het probleem?
Ik wil het nederlands taalpakket installeren op mijn phpbb forum, dus downloade ik phpBB_3.0.6-NL.zip met de map NL in zich.
Die map nl heb ik geupload naar de map language van mijn forum waar dus ook de engelse taal map EN in staat daar heb ik hem onder gezet.
Dat zou ik de nederlandse taal moeten kunnen aan vinken in admin panel, General, Board settings, Default language:.
Maar daar staat nog steeds alleen british english.
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Groeten TermiNator.
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
phpBB versie: 3.0.2
Wat is het probleem?
Ik wil het nederlands taalpakket installeren op mijn phpbb forum, dus downloade ik phpBB_3.0.6-NL.zip met de map NL in zich.
Die map nl heb ik geupload naar de map language van mijn forum waar dus ook de engelse taal map EN in staat daar heb ik hem onder gezet.
Dat zou ik de nederlandse taal moeten kunnen aan vinken in admin panel, General, Board settings, Default language:.
Maar daar staat nog steeds alleen british english.
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Groeten TermiNator.
Re: Nederlands taalpakket installeren lukt niet
Je moet hem nog even activeren in je Beheerderspaneel -> Systeem -> Taalpakketten. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- Raimond van Mouche
Misschien is het sowieso handig om te upgraden naar 3.0.6, deze is minder buggy en heeft veel meer functie's dan 3.0.2
-
Als ik Systeem aan klik zegt ie Information Permission denied, en ik ben de administrator lol.Jim schreef:Je moet hem nog even activeren in je Beheerderspaneel -> Systeem -> Taalpakketten.
Hoe kan dat nou.
Alleen bij de Systeem tab? Kan je daar even een screenshot van maken?TermiNator1990 schreef:Als ik Systeem aan klik zegt ie Information Permission denied, en ik ben de administrator lol.Jim schreef:Je moet hem nog even activeren in je Beheerderspaneel -> Systeem -> Taalpakketten.
Hoe kan dat nou.

Wat is de link naar je forum?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
-
Ja alleen daar.Jim schreef:Alleen bij de Systeem tab? Kan je daar even een screenshot van maken?TermiNator1990 schreef:Als ik Systeem aan klik zegt ie Information Permission denied, en ik ben de administrator lol.Jim schreef:Je moet hem nog even activeren in je Beheerderspaneel -> Systeem -> Taalpakketten.
Hoe kan dat nou.
Foto hier plaatsen ging niet was te groot.
Laatst gewijzigd door TermiNator1990 op 31 jan 2010, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Raimond van Mouche
Heb je het forum zelf geinstalleerd in der tijd? Zonnee dan is de kans groot dat je niet genoeg rechten hebt.
-
Sterker nog ik heb em vandaag zelf gemaakt.Raimond van Mouche schreef:Heb je het forum zelf geinstalleerd in der tijd? Zonnee dan is de kans groot dat je niet genoeg rechten hebt.
In mijn Admin profiel staat JA bij Founder: Founders have all administrative permissions and can never be banned, deleted or altered by non-founder members.
Dus zou ik alles moeten kunnen.
Laatst gewijzigd door TermiNator1990 op 31 jan 2010, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is niet het probleem.
Het probleem is waarschijnlijk de verbinding met de phpBB.com server om te zoeken voor updates.
Maar je kan dat negeren, en het taalpakket installeren onder Language Packs.
Het probleem is waarschijnlijk de verbinding met de phpBB.com server om te zoeken voor updates.

-
Nou het forum is succesvol geupdate en de nl taal werkt nu.Jim schreef:Dat is niet het probleem.
Veel dank voor de hulp.
maar hoe kan in dat Permission denied bij Systeem wegkrijgen?
En kan ik in het hoofdmenu een muziekje laten spelen?