database overzetten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Herptile

database overzetten

Bericht door Herptile » 29 jan 2010, 01:52

Ik heb een nieuw phpbb forum geinstaleerd en nu ben ik bezig met de database van een oud forum daar op te zetten.
Ik ben via phpmyadmin de database aan het backuppen van de ene server en zo an het platsen op de andere server.
Ik ben de backup in verschillende stukjes aan het doen.
Nu zit ik echter met het probleem dat ik op de nieuwe server blijkbaar maar maximum Maximale grootte: 8.192KB kan gebruiken voor een gezipt backupbestand.
Mijn bckup van de phpbb_posts is net iets groter dan dat, waardoor ik telkens ik de posts probeer te plaatsen een foutmeding krijg.

Hoe kan ik de backup van de berichten plaatsen als het bestand te groot is volgens de phpmyadmin van de nieuwe server

Herptile

Re: database overzetten

Bericht door Herptile » 29 jan 2010, 04:12

het is me gelukt.
Ik heb de posts database stukje per stukje ingevoerd via de sql query van phpmyadmin en het staat er allemaal op

Gesloten