Kan geen post/onderwerp plaatsen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
predatortour

Kan geen post/onderwerp plaatsen

Bericht door predatortour » 28 jan 2010, 22:00

• Adres van je forum: http://www.predatortour.com/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? sinds het begin
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik ben nieuw met het gebruik van phpbb, dat even voorop. Na een succesvolle installatie, naar mijn idee, ben ik aan de gang gegaan. Na het aanmaken van een categorie en forums was het natuurlijk tijd om een onderwerp/post te plaatsen echter dit krijg ik niet voor elkaar. Is iemand bekend met dit probleem? Wat heb ik fout gedaan?

Alvast bedankt

..

Jeroen

Re: Kan geen post/onderwerp plaatsen

Bericht door Jeroen » 28 jan 2010, 22:09

Dat kan een aantal redenen hebben.
  1. Je hebt de forumpermissies niet goed ingesteld. Ga naar het tabblad permissies in je beheerderspaneel, dan forumpermissies, selecteer de groepen die je permissies wilt geven en geef ze de juiste permissies. (Vervolgens kan je die permissies kopiëren naar alle andere forums zodat je niet heel veel keer hetzelfde hoeft te doen).
  2. Het kan ook zijn dat je geen Nederlandse afbeeldingsetmap in je style map hebt. Ga naar je server, naar de map /styles/jouwstyle/imageset/. Daar staat als het goed is een mapje genaamd en. Als je dat mapje even download naar je computer, en daar hernoemd naar nl en vervolgens weer upload heb je wel knoppen in je forums.
Controleer dat dus eens even :)
Jeroen

predatortour

Re: Kan geen post/onderwerp plaatsen

Bericht door predatortour » 28 jan 2010, 22:15

Optie 2. Bedankt!!!!

Gesloten