Na converteren geen Admin?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Lim-Shakei

Na converteren geen Admin?

Bericht door Lim-Shakei » 22 jan 2010, 12:58

[
  • Draait local als test http://
    ??
    Tijdens converteren
    upgrade naar 3.0.6<geen idee hoe oud het andere forum is

Nee?
    Niet kunnen inloggen als admin na converteren
Ik probeer iemand te helpen om het oude forum te converteren naar nieuwste versie, dat gaat goed op zich, maar heb nieuwe forum local geinstall en daar ben ik admin, na converteren ben ik geen admin meer, ligt volgens mij aan het feit dat ik op het oude forum geen admin ben, de desbetreffende persoon kan ook geen admin's aanmaken in het oude forum. waarom niet? geen flauw idee..
Forum is wel oud en nooit geupdate! dateerd volgens mij uit 2004 a 2005, persoon gevraagd om forumversie maar die komt er niet uit helaas..
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik m'n eigen aan kan melden als Admin in het forum na het converteren?

..
..

David
Contacteer:

Re: Na converteren geen Admin?

Bericht door David » 22 jan 2010, 13:53

Na het converteren verdwijnt de ADMIN naam, die je in eerste instantie hebt aangemaakt. Je zult je opnieuw moeten aanmelden en je de rechten laten geven door de huidige ADMIN.

De gebruikersnamen van het 2.0.x forum worden namelijk naar 3.0.x overgezet. de huidige, admin die je bij installatie hebt aangemaakt is dan weg,

Vraag me niet waarom :mrgreen: Heb toevallig paar dagen geleden zelfde gehad, maar ik was al admin op 2.0.x dus dat was makkelijk ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Lim-Shakei

Re: Na converteren geen Admin?

Bericht door Lim-Shakei » 23 jan 2010, 12:30

David schreef:Na het converteren verdwijnt de ADMIN naam, die je in eerste instantie hebt aangemaakt. Je zult je opnieuw moeten aanmelden en je de rechten laten geven door de huidige ADMIN.

De gebruikersnamen van het 2.0.x forum worden namelijk naar 3.0.x overgezet. de huidige, admin die je bij installatie hebt aangemaakt is dan weg,

Vraag me niet waarom :mrgreen: Heb toevallig paar dagen geleden zelfde gehad, maar ik was al admin op 2.0.x dus dat was makkelijk ;)
Oke bedankt voor de info, gaan we proberen :)

Gesloten