E-mail Taal probleem 3.0.6.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
marcelvdd
Contacteer:

E-mail Taal probleem 3.0.6.

Bericht door marcelvdd » 15 jan 2010, 20:10

• Adres van je forum: http://www.mfvdd.be/phpBB3
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Gisteren na het upgraden van 3.0.5.
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Enkel geupdate
    Wat is het probleem?
Ik run reeds enkele jaren een hobby forum. Alles liep goed tot ik gisteren het forum heb geupgrade naar de nieuwste versie. Eensklaps stuurt het forum mij administrator berichten in het russish in plaats van Nederlands. Ik heb dan de test gedaan met diverse vrienden en als ik bv een privaat berichtje verstuur dan is de notificatie die de mensen krijgen ook in het russish. het werkt visa versa, dus ook wanneer zij een privaat bericht terug sturen krijg ik via e-mail een notificatie in het russish... Voor de upgrade was alles normaal.

Mijn systeem bestaat uit 3 talen.

1 Engels (als eerste login om het wat makkelijker te maken voor de buitenlandse bezoekers)
2 Nederlands (meeste van onze bezoekers zijn nederlandstalig)
3 Russish. Mijn vrouw is russish sprekend en haar vriendinnen van ginds die schrijven elkaar via het forum, dus het is dan ook nodig om de russishe taal te laten staan,anders kunnen die mensen er helemaal niet meer aan uit.

Weten jullie hier per ongeluk een oplossing voor ?

Bedankt op voorhand.

Vriendelijke groetjes

Marcel
..
Groetjes

Marcel

stef775

Re: E-mail Taal probleem 3.0.6.

Bericht door stef775 » 16 jan 2010, 07:35

Kijk eens in de map language/"jouw taal"/email/ * _notify.txt wat daar precies in staat en in welke taal het is. Klopt dat met de door jouw gekozen taal?

marcelvdd
Contacteer:

Re: E-mail Taal probleem 3.0.6.

Bericht door marcelvdd » 16 jan 2010, 12:44

stef775 schreef:Kijk eens in de map language/"jouw taal"/email/ * _notify.txt wat daar precies in staat en in welke taal het is. Klopt dat met de door jouw gekozen taal?
Ik heb alle bestandjes daar nageken... Alles in het nederlands dus normaal, ik heb voor alle zekerheid nu een backup van die dierectory terug gezet van de vorige installatie en nog steeds het zelfde... dus om een ste laten zien... dit is zo een notify berichtje...

-------------

Здравствуйте, Marcel!

Вам пришло новое личное сообщение от Farida на конференции «Het Familie &
Hobby forum» с темой:

Re: testje

Вы можете прочитать это сообщение, перейдя по следующей ссылке:

http://www.mfvdd.be/phpBB3/ucp.php?i=pm&folder=inbox

Помните, вы можете отказаться от получения подобных уведомлений, если
измените настройки в своём личном разделе.

--
Bedankt voor het gebruik van ons E-mail Systeem.

Vriendelijke groetjes

Marcel

----

Dus iets anders gaat een verkeerd tekst bestand gebruiken namelijk die uit de russishe folder om e-mails te gaan sturen als notoficatie...

Bedankt in ieder geval om mee te denken. We zullen nog wat verder moeten zoeken denk ik.

Groetjes

Marcel
Groetjes

Marcel

Gesloten