Geen probleem maar een vraag.
De standaard instelling voor de coppa regeling is naar Amerikaanse maatstaven gemaakt (13 jaar)
Waar kan ik die leeftijd grens aanpassen/veranderen naar een andere leeftijd (bv 16 jaar)
Coppa instelling
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- AirWarrior
Coppa instelling
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Re: Coppa instelling
Dat is standaard niet in te stellen, je kan er wel voor kiezen op coppa compleet aan of uit te zetten.
Beheerderspaneel -> Instellingen registratie -> Coppa
Beheerderspaneel -> Instellingen registratie -> Coppa
Jeroen
- AirWarrior
Ja dat wist ik al dat je het aan en uit kan zetten.
Het word toch ergens geregeld als je coppa aanheb staan die leeftijd grens word gehanteerd.
Ik neem aan ergens in de forum bestanden.
Dan kan dat toch ook aangepast worden naar een andere leeftijd?
Het word toch ergens geregeld als je coppa aanheb staan die leeftijd grens word gehanteerd.
Ik neem aan ergens in de forum bestanden.
Dan kan dat toch ook aangepast worden naar een andere leeftijd?
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior
Je kan het wel aanpassen hoor. 
In het bestand includes/ucp/ucp_register.php de volgende regel naar wens aanpassen.
Vergeet niet dat je dan ook de vertaling wellicht zal moeten aanpassen om het 13 jaar en ouder te veranderen in 16 jaar en ouder waar dit ook voorkomt. 

In het bestand includes/ucp/ucp_register.php de volgende regel naar wens aanpassen.
Code: Selecteer alles
$coppa_birthday = $user->format_date(mktime($now['hours'] + $user->data['user_dst'], $now['minutes'], $now['seconds'], $now['mon'], $now['mday'] - 1, $now['year'] - 13), $user->lang['DATE_FORMAT']);

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- AirWarrior
Dank je Jim
Ik was al aan het rond kijken en wat veranderingen gemaakt qua vertaling en dergelijke.
Ik was al aan het rond kijken en wat veranderingen gemaakt qua vertaling en dergelijke.
Signed by:
AirWarrior
AirWarrior