Rank icon keuze door gebruikers of prestige

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
fifagast
Contacteer:

Rank icon keuze door gebruikers of prestige

Bericht door fifagast » 01 jan 2010, 23:27

Heey allemaal.

Ik heb een COD4 & Wolfenstein ET gaming clan en dus heb ik rank iconen toevoegen van het Nederlandse, Duitse en Amerikaanse leger.

Nu is mijn vraag: "Is het mogelijk dat de gebruikers zelf kunnen kiezen of ze het setje Nederlande, Duitse of Amerikaanse wil gebruiken?" of "Is het mogelijk dat als een gebruiker de hoogste rank heeft berijk hij/zij de keus heeft of die het volgende paketje met iconntjes door gaat lopen of dat hij verder gaat met het icoontje dat hij/zij dan heeft een dan later misschien als nog andere kan gebruiken?" dus zeg maar een soort prestige.

Misschien is het een beetje onduidelijk of raar maar dan moet je het ff aangeven.
alvast bedankt.

Groeten,

Daniël
Niemand weet wat leven is, alleen dat het gegeven is en dat van dit geheimenis God het begin en einde is.

fifagast
Contacteer:

Re: Rank icon keuze door gebruikers of prestige

Bericht door fifagast » 03 jan 2010, 16:39

Niemand?
Niemand weet wat leven is, alleen dat het gegeven is en dat van dit geheimenis God het begin en einde is.

Amnesia

Re: Rank icon keuze door gebruikers of prestige

Bericht door Amnesia » 05 jan 2010, 21:43

Soort "Prestige" haha, je gamed te veel :P

Even ontopic.
Bedoel je met die rangen, de rangen in het forum. Of rangen binnen je team/clan?
Het is misschien wel mogelijk om aan bepaalde rangen, afbeeldingen toe te kennen, zoals avaters, als dat zou kunnen dan zou het zo in te stellen zijn.
Voor een keuzevenster uit een soort pakket, moet je denk ik programmeren.

Misschien dat er wel mods voor zijn.

Nog een keer offtopic, wat is de naam/site van je clan. Heb zelf ook een codgaming clan.

Gesloten