Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Fallcon
Berichten: 172
Lid geworden op: 20 nov 2009, 21:43

Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Bericht door Fallcon » 31 dec 2009, 16:09

  • Adres van je forum: http://www.yourttworld.nl
    Event. modificaties op je forum: N.V.T.
    Wanneer ontstond het probleem? N.V.T.
    phpBB versie: 3.0.6


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? N.V.T.
    Wat is het probleem?
Hallo,

Ik heb een aantal nieuwe smiley's aan mijn data-base toegevoegd en deze ook ingesteld op het forum.
Echter als ik nu op "toon meer smiley's" klik kan ik maar een paar kiezen en kan ik niet switchen tussen meerdere pagina's om alle smiley's te kunnen zien.

Mijn style staat op 3.0.6 en heb al de catch geleegd, buffer etc maar helaas geen resultaat.
Weet iemand nog een oplossing om dit te laten werken zodat mijn gebruikers alle smiley's kunnen gebruiken.

Vriendelijke groet en alvast bedankt...

..

Divigo
Berichten: 274
Lid geworden op: 02 mar 2008, 18:05

Re: Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Bericht door Divigo » 31 dec 2009, 16:12

Volgens mij had je hier al een topic over lopen: viewtopic.php?f=40&t=52498
Als je in dit topic nu verder gaat met de problemen die je hebt ipv weer een nieuw topic te plaatsen.

Fallcon
Berichten: 172
Lid geworden op: 20 nov 2009, 21:43

Re: Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Bericht door Fallcon » 31 dec 2009, 16:16

hier is nu een ander probleem aan de orde, en dus niet het oude probleem. Dit gaat over het pop-up venster.
Ik heb namelijk de dingen gedaan die er werden aangegeven en lukt niet, en daarbij is het ook vaker hier dat als je de vraag anders stelt in een nieuwe topic er weer nieuwe antwoorden komen en in de bestaande vaker niet..

Daarom heb ik een andere gestart.

vriendelijke groet..

Gebruikersavatar
Obie
Berichten: 464
Lid geworden op: 02 mar 2006, 09:46

Re: Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Bericht door Obie » 31 dec 2009, 18:22

Kijk eens bij:
Beheerderspaneel/berichteninstellingen en dan op welk aantal je smilies staan.
Misschien staat daar een te laag getal ingevuld.

Fallcon
Berichten: 172
Lid geworden op: 20 nov 2009, 21:43

Re: Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Bericht door Fallcon » 31 dec 2009, 18:40

Staat op 50 smiley's.
Maar gekke is als ik zeg alle smiley's tonen dan laat hij wel alle smiley's zien maar dan is het een super lange lijst, daarom koos ik om een aantal smiley's niet te laten weergeven zodat de mensen op toon meer smiley's moeten klikken. maar dan wordt meer dan de helft niet meer getoond.

Gebruikersavatar
Obie
Berichten: 464
Lid geworden op: 02 mar 2006, 09:46

Re: Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Bericht door Obie » 31 dec 2009, 19:02

Weet je zeker dat je de smilies hebt toegevoegd?
Het vakje "toevoegen" in het beheerderspaneel is n.l. op het eerste gezicht meestal niet te zien.
Daarvoor moet je op het pijltje klikken dat links staat van het woord smileys.
Op mijn laptopje moet ik zelfs de beeldschermresolutie veranderen om het vakje te zien.

Fallcon
Berichten: 172
Lid geworden op: 20 nov 2009, 21:43

Re: Smiley pop-up werkt niet naar behoren..

Bericht door Fallcon » 31 dec 2009, 19:22

Ja staat duidelijk aan bij mij zie het gewoon in het scherm staan. maar zoals ik al zei snap ik niet waarom ze als ik ze allemaal laat zien wel te zien zijn en als ik ervoor kies een aantal weg te laten en pas beschikbaar worden als men op "toon meer smilies" klikken dan ze ik ze niet meer allemaal vallen er veel weg

Gesloten