Imense schreef:Divigo schreef:Ik las op dit forum dat er een style update los van de gewone update van 3.0.6 gemaakt moet worden.
Is dit ook bij de andere updates gebeurd?
Welek style evrsie gebruik je nu? Want er zijn styles die worden bijgehouden op
http://www.phpbb3styles.net/db/
Anders moet je het allemaal handmatig bijwerken en dat is echt verschrikkelijk veel werk.
pilgrim903 schreef:ik neem aan van wel maar denk niet dat ze die updates nog hebben
Vind dit nogal een gewaagde opmerking, je weet het niet eens zeker, denk dat dit beter gewaagd is aan iemand die dat wel weet. Kan een heel groot verschil zijn namelijk.

Als style gebruik ik nu een aangepaste prosilver. Hierin zijn eigenlijk alleen de kleuren en afbeeldingen veranderd.
De updates van 3.0.0 tot 3.0.5 heb ik al gevonden bij sourceforge en die worden bijgehouden door een aantal leden van het phpbb team dus ik denk dat deze wel de juiste zijn.
ik heb iig de gehele ftp in update staan en ook de db dus mocht het toch niet kloppen dan kan ik het herstellen naar het origineel.
Ik heb er alleen geen zin in om bij de laatste update erachter te komen dat er tussentijds nog style updates moesten plaats vinden. Dit is dus op dit moment mijn enige zorg nog.
Misschien dat iemand van het phpbb nl team hier een antwoord op kan geven.