fout melding

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
yuna2008

fout melding

Bericht door yuna2008 » 22 dec 2009, 14:11

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Goede middag, ik heb geregistreerd omdat ik niet meer weet wat ik moet doen, en weet eigenlijk ook niet of ik hier aan het goede adres ben.
Maar hoop toch dat jullie mij kunnen en willen helpen, ik zit iedere dag op een forum nl.
http://www.phpbbplanet.com/hondenplezie ... denplezier altijd is dit goed gegaan maar vanaf 19 december krijg ik als ik deze pagina opvraag het volgende te zien.

Not Acceptable
An appropriate representation of the requested resource /hondenplezier/index.php could not be found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.63 (Unix) mod_ssl/2.0.63 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.2.11 Server at www.phpbbplanet.com Port 80

Ik heb al van alles geprobeerd maar kan niet op de pagina komen, wanneer ik surf naar alleen www.phpbbplanet.com krijg ik precies de zelfde melding.
Heb contact gehad met Zeelandnet, maar ook zij kunnen mij niet helpen.
Ik heb vanaf 19 dec. niets veranderd in mijn systeem totaal geen gekke dingen gedaan.
Dus a.u.b. weten jullie wat er mis is en vooral hoe kan ik het verhelpen.
Of hoe kan ik in contact komen met phpbbplanet.com???
Het is wel gelijk heel veel wat ik van jullie vraag, maar weet echt niet tot wie ik me verder kan richten.
Alvast heel hartelijk bedankt.
Vriendelijke groet Yuna.

Jeroen

Re: fout melding

Bericht door Jeroen » 22 dec 2009, 14:14

Je maakt gebruik van een gratis forumdienst, en daarbij heb je geen toegang tot de server/database. Wij kunnen je hierbij dus niet helpen en je zal contact op moeten nemen met je forumhosting.

Je gebruikt overigens ook nog phpBB2 en dat wordt hier sowieso niet meer ondersteund :)
Jeroen

yuna2008

Re: fout melding

Bericht door yuna2008 » 22 dec 2009, 14:17

O.k. nou jammer toch bedankt.

Gesloten