Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
inge1001
Bericht
door inge1001 » 20 dec 2009, 16:43
- Adres van je forum: http://www.forumzitbank.net/phpBB3/
Event. modificaties op je forum: nee
Wanneer ontstond het probleem? update van 3.0.5
phpBB versie: 3.0.6
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
Wat is het probleem?
acp
hallo
ik heb het volgende probleem.
upgrade 3.0.5 naar 3.0.6
1) alles lijkt okay , maar alles wat met gebruikers te maken heeft (acp) werkt niet. (gebruikersbeheer)
2) hoe kan ik vaststellen dat de database geconverteerd is?
en zo ja
3) hoe kan ik een nieuwe 3.0.6 php installatie doen met een bestaande database
bedankt
..
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 20 dec 2009, 19:21
Wat geeft het forum op het openingsscherm van het ACP aan dat de versie is? Dit moet 3.0.6 zijn. Eventueel kun je, als je niet zeker bent of the database helemaal goed is geupdate, de database-update opnieuw draaien. Hiervoor upload je opnieuw de install-directory uit de download en ga je naar http://<jouwform>/install/database_update.php Sowieso altijd eerst even een backup van de database maken voordat je dit soort acties doet, maar in principe kan het geen kwaad om de database-update opnieuw uit te voeren.
Verder, je zegt dat alles dat met Gebruikers te maken heeft in het ACP niet werkt. Kun je iets gedetailleerde aangeven wat er dan precies gebeurd? Wat zie je wel? Wat had je verwacht te zien?
-
inge1001
Bericht
door inge1001 » 20 dec 2009, 19:33
Falls keine Modifikationen verbaut, lade mal eine frische includes/acp/acp_users.php aus einem orginal 3.0.6 Paket hoch.
Het is opgelost. We hebben includes/acp/acp_users.php uit de officiele 3.0.6 opgeladen (apart) en nu werkt het weer. Dank voor je antwoord.