Chat en buttons

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lindsay

Chat en buttons

Bericht door lindsay » 02 dec 2009, 12:31

• Adres van je forum: http://www.linds-photo.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
hallo allemaal, ik heb 2 vraagjes,
ik heb de template coffee_time , maar boven in heb je nog een paar tabblaadjes/knopjes
Die werken dus niet. zijn er meer mensen met deze style die ze wel werkend hebben gekregen ? of weten andere mensen dat ?

en ik wil graag een chatbox installeren , de Ajax chatbox, maar ik kan nergens een goede uitleg vinden hoe je het moet installeren en snap ik het ook niet echt... :o

wie zou mij willen helpen ? :)

Kevin
Contacteer:

Re: Chat en buttons

Bericht door Kevin » 02 dec 2009, 12:38

Die menu knoppen hebben nog geen link met zich mee. Dit kun je waarschijnlijk oplossen door in het bestand root/styles/jouw stijl/template/overall_header.html de linken te gaan plaatsen.

Zoek maar is in dat bestand naar # die zal je waarschijnlijk een paar keer tegen komen, die zou je moeten vervangen voor de link naar de pagina van je keuze. En misschien kun je zelfs wel de titel van de knoppen daar wijzigen.

EDIT: dit stukje bedoelde ik dus.

Code: Selecteer alles

<ul>
				<li class="inactive"><a href="#" title="{L_HOME}">{L_HOME}</a></li>
				<li class="active">Forum</li>
				<li class="inactive"><a href="#" title="About Us">About Us</a></li>
				<li class="inactive"><a href="#" title="Pics">Pics</a></li>
				<li class="inactive"><a href="#" title="Blog">Blog</a></li>
				<li class="inactive"><a href="#" title="Contact">Contact</a></li>
			</ul>
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten