- Adres van je forum: http://www.logopedia.be
Event. modificaties op je forum: quickreply + auto image resize
phpBB versie: 3.0.6
Wat is het probleem?
1) als je een mod installeert en je maakt gebruik van een ander thema dus geen prosilver of subsilver2. Maar er staat bij dat je een file moet aanpassen bv. styles/prosilver/template/viewtopic_body.html.
Moet ik dan gewoon enkel voor de style prosilver die aanpassing maken? Of moet ik dan ook bij mijn gebruikte thema bv. styles/logopedia/template/viewtopic_body.html die aanpassingen maken???
2)
Stijn
Webmaster
Citaat
Dit staat naast onder de avatar op logopedia. Onder webmaster staat sinds kort Citaat. Iemand enig idee hoe ik dat daar weg krijg? OF gewoon wat dat daar doet? Wat betekent dat citaat ding? Je kunt erop klikken maar er gebeurd niets?
3) Iemand ervaring met phpbb Portal ? Ik wil dit graag installeren, zo iets heb ik nodig. Maar ik wil mijn thema + aanpassingen niet kwijt: mijn huidige stijl met z'n kleurenschema's, geïnstalleerde mods, ...
4) Als ik phpbb upgrade bv. gisteren naar 3.0.6 ben ik steeds alle modificaties kwijt. En moet ik die terug doorlopen. Is er een manier zodat ik die niet kwijt ben? Ik kies trouwens voor gebruik nieuw bestand bij die file controle omdat niet alles kan gemerged worden en ik er te weinig van ken om te weten of het wel ok is om die files samen te voegen!
5) Kan er toevallig iemand helpen om mijn permissies en groepen in orde te krijgen. We hebben twee moderators aangesteld maar die moeten ook beheerder (een weinig) functies krijgen. Ik maak er een soepje van
..