Link werkt niet meer

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kelinen

Link werkt niet meer

Bericht door Kelinen » 22 nov 2009, 15:36

Ik heb onlangs veel veranderd aan mijn forum, echter niet aan de atlas mod. Maar plots werkte de link niet meer die naar de atlas.php zou moeten leiden. Dit is de link:

Code: Selecteer alles

<a href="{U_ATLAS}" class="mainmenu">Atlas</a>
Als ik nu bijvoorbeeld een topic wil zoeken klik ik op Zoeken (en gaat hij dus naar search.php). Klik ik dan op Atlas, gaat hij naar Zoeken waar ik al zat. Idem met alle andere links, bv als ik op de portaal zit, wordt de link van Atlas de link naar de portaal. Zit ik mijn profiel te veranderen en klik ik op atlas, kom ik terecht op mijn profiel.

als ik handmatig naar atlas.php ga, geraak ik er wel, maar kom ik altijd op de pagina terecht die niet ingelogde gebruikers zien, dus een melding dat er niet is ingelogd, en een lege map, zonder de coordinaten van de gebruikers.

Dus {U_ATLAS} veranderen naar /atlas.php heeft slechts een klein beetje zin aangezien ik toch nooit de coordinaten van de gebruikers kan zien.

Iemand die mijn probleem een beetje snapt een weet hoe het op te lossen? Bv, wat is de link naar de pagina waar ik de coordinaten van de gebruikers wel kan zien.

FreakyBlue
Contacteer:

Re: Link werkt niet meer

Bericht door FreakyBlue » 22 nov 2009, 17:42

Welke MOD is dit? Tenminste, ik neem aan dat je het niet zelf hebt gemaakt, dan zou je het hier niet vragen ;)
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

Gesloten