Hallo
Ik heb een domeinnaam en ruimte voor mijn forum ,nu begrijp ik wat hier staat.Maar ik wil een ander domeinnaam en dat kan alleen blijf ik dezelfde ruimte houden.Dus alleen mijn naam veranderd moet ik dan ook deze handelingen doen (verhuizen) want het blijft in dezelfde database heb ik begrepen dus alleen de naam veranderd.
MVG Sandra
Hoe phphBB3 overzetten naar ander domein?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Hoe phphBB3 overzetten naar ander domein?
Onderwerp gesplits van viewtopic.php?f=40&t=49719, graag voortaan direct zelf een nieuw topic openen ipv oud topic bumpen.
In principe hoef je dan niks te doen. Wat alleen wel erg jammer is, de oude links naar je site werken natuurlijk niet meer. Ik zou dus zeker even onderzoeken of je je oude domeinnaam kunt redirecten naar je nieuwe (anders ben je in 1 klap bijvoorbeeld al je Google ranking kwijt, die vervolgens opnieuw opgebouwd moet worden).
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Oke bedankt voor de info ik weet nu hoe ik het moet doen.
Wat bedoel je hiermee Paul graag voortaan direct zelf een nieuw topic openen ipv oud topic bumpen had ik het bericht hier niet mogen plaatsen dan ?
MVG Sandra
Wat bedoel je hiermee Paul graag voortaan direct zelf een nieuw topic openen ipv oud topic bumpen had ik het bericht hier niet mogen plaatsen dan ?
MVG Sandra