UCP.php fout melding

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Harmen

UCP.php fout melding

Bericht door Harmen » 30 okt 2009, 08:36

• Adres van je forum: http://teamenigma.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Vanochtend geconstateerd ( melding van een gebruiker )
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Hallo luitjes.
Vanmorgen tijdens het laden van het forum kreeg ik direct na het inloggen een fout melding. Het gaat om de volgende melding: ( 406 )Not Acceptable

An appropriate representation of the requested resource /forum/ucp.php could not be found on this server.

Ik heb al geprobeerd om de ucp.php te vervangen met een oudere backup, maar helaas had dit geen zin. Website is wel gewoon te bereiken.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Alvast hartstikke bedankt.

Met vriendelijke groet,

Harmen.

..

Harmen

Re: UCP.php fout melding

Bericht door Harmen » 30 okt 2009, 08:50

Okee.

Ben net op 1 of andere manier toch in de admin panel gekomen. Heb vervolgens een backup van gister terug gevonden en geprobeerd deze terug te zetten.

Helaas heeft dit niet geholpen. Backup is wel goed terug gezet, maar bij het inloggen kreeg ik weer de zelfde melding als eerst :(

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 30 okt 2009, 09:11

Kijk eens in de error log van je webserver. Deze kan je vinden in het control panel van je host.

Harmen

Bericht door Harmen » 30 okt 2009, 11:28

[Fri Oct 30 09:03:17 2009] [error] [client xx.xxx.xxx.xx ModSecurity: Audit log: Failed to lock global mutex: Permission denied [hostname "www.teamenigma.nl"] [uri "/forum/ucp.php"] [unique_id "SuqdxcNKQQ0AAFtJFfoAAAAA"]

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 30 okt 2009, 11:34

Neem contact op me je host, hierop kan je zelf niks doen.

Harmen

Bericht door Harmen » 30 okt 2009, 12:08

Hoi Paul.

Dank voor de snelle reacties. Zal direct contact opnemen met de host. Zal later wel even posten of het probleem verholpen is.

Met vriendelijke groet,

Harmen

Harmen

Bericht door Harmen » 31 okt 2009, 10:36

Hoi daar.

Het forum is weer bruikbaar. Weet niet precies wat ze gedaan hebben, maar het heeft geholpen. Bedankt in ieder geval voor de snelle service. Prima!

Met vriendelijke groet,

Harmen

Gesloten