Dat hangt in principe van de stijl af, al is de kans groot dat de stijl gebaseerd is op een van de standaardstijlen. In dat geval zal het zitten in het bestand template/login_body.html
De betreffende code uit prosilver is dit (niet alles weghalen, alleen even ter illustratie):
Code: Selecteer alles
<!-- IF S_DISPLAY_FULL_LOGIN -->
<dl>
<!-- IF S_AUTOLOGIN_ENABLED --><dd><label for="autologin"><input type="checkbox" name="autologin" id="autologin" tabindex="4" /> {L_LOG_ME_IN}</label></dd><!-- ENDIF -->
<dd><label for="viewonline"><input type="checkbox" name="viewonline" id="viewonline" tabindex="5" /> {L_HIDE_ME}</label></dd>
</dl>
<!-- ENDIF -->
Wat mij eigenlijk verbaasd is dat er niet echt een conditie lijkt te zijn aan het weergeven van de "hide me" check box (dat is het stukje "<dd><label for="viewonline"><input type="checkbox" name="viewonline" id="viewonline" tabindex="5" /> {L_HIDE_ME}</label></dd>"). Alleen de switch "S_DISPLAY_FULL_LOGIN" heeft invloed op de weergave.
Maar goed, kijk even of je in jouw stijl iets vergelijkbaars kunt vinden. Zou je het in prosilver eruit willen halen, dan haal je dus de volgende code weg:
Code: Selecteer alles
<dd><label for="viewonline"><input type="checkbox" name="viewonline" id="viewonline" tabindex="5" /> {L_HIDE_ME}</label></dd>
(Ongetest, dus pin me er niet op vast).