Hallo allemaal
ik heb een vraag ik heb het forum nu zo websitenaam.nl/forum maar ik wil het forum gewoon in de home directory. dus /forum wil ik weghalen
hoe kan ik dit doen?
groetjes
Forum Directory Veranderen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Forum Directory Veranderen
Ten eerste, ga naar je Beheerderspaneel, en ga naar Cookie, en Server instellingen pagina's.
Daar, zet allebei de paden van '/forum' naar '/' (zonder quotes) voor zover dat nog niet zo was.
Dan, verplaats je alle phpBB bestanden van de forum map naar de root van je website.
Daar, zet allebei de paden van '/forum' naar '/' (zonder quotes) voor zover dat nog niet zo was.
Dan, verplaats je alle phpBB bestanden van de forum map naar de root van je website.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!