forum exporteren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Aerora
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2009, 17:05

forum exporteren

Bericht door Aerora » 07 aug 2009, 18:10

  • Adres van je forum: http://TheHollandPlay.no-ip.org
    Event. modificaties op je forum: heel veel zelf geschreven kan ze uitschakelen mocht het nodig zijn
    Wanneer ontstond het probleem? tidje terug
    phpBB versie: 3.0.5

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?



    ik heb nu wel meer dan 30 scripts ginstaleerd waaronder center en youtube codes heel veel nieuwe smileys toegevoegd ook in het uiterlijk heb ik verschillende veranderingen toegevoegd extra knoppen gericht naar nieuwe functies zo heb ik er zelfs 1 voor een chatbox

    nu mijn vraag is er een manier om deze compleet te exporteren en op andere host weer makkelijk te instaleren

    ik ga namelijk verhuizen van domein host nu via xampp

    en nog iets ik krijg soms van een gast te horen dat hun virusscanner de site blokkeert iemand een idee hoe dat kan? internet explorer blokte de site ook een tijdje geleden dat heb ik opgelost met microsoft maar nu hun virusscanners mijn virusscanner bitdefender 2009 en mijn spyware scanner Ad-Aware pro
    vinden niks vanaf de computer kan hier ergens een fout in het script zitten?
    of staat er iets op van een onbetrouwbare links?

    ik kan het probleem niet vinden

    Groet Danny

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: forum exporteren

Bericht door Kevin » 07 aug 2009, 18:46

Als je even de zoekfunctie gebruikt op "forum verhuizen" dan vind je daar heel wat beschrijvingen van hoe en wat je moet doen.

KLikerdeklik
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3639
Lid geworden op: 10 mei 2008, 21:22

Re: forum exporteren

Bericht door Jeroen » 08 aug 2009, 18:52

Op de wiki staat ook een goede uitleg: klik ;)
Jeroen

Gebruikersavatar
Obie
Berichten: 464
Lid geworden op: 02 mar 2006, 09:46

Re: forum exporteren

Bericht door Obie » 08 aug 2009, 21:07

Het is off topic, maar als ik je site aanklik, krijg ik dit bericht:

Gerapporteerde aanvalsite!
De website op thehollandplay.no-ip.org is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstelling
Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.
Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.


Gesloten