Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
TigerKing
Bericht
door TigerKing » 03 aug 2009, 10:53
- Adres van je forum: Vanwege strikte regels mag ik deze niet vermelden
Event. modificaties op je forum: Geen MODS geinstalleerd
Wanneer ontstond het probleem? Het bestuur heeft liever niet dat er een statieken gedeelte is en een memberlist vanwege de privacybeleid
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ik heb de overall_header.php en de index_body.php gewijzigd.
Wat is het probleem?Wij zouden graag de statiekengedeelte op het forum willen verwijderen ook is de bedoeling om de memberlist ()link of gehele pagina) te verwijderen.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Bedankt alvast
-
FreakyBlue
-
Contacteer:
Bericht
door FreakyBlue » 03 aug 2009, 13:00
statistieken regelen --> log in op je beheerderspaneel --> tab algemeen --> instellingen serverprestatie
Wat betreft de memberlist, die kan je volgens mij niet in zijn geheel uitschakelen. Wat je wel kan doen is de memberlist beperkt toegankelijk maken door het gebruik van het permissiesysteem in phpBB. Dat zou betekenen dat alleen de beheerders (of andere groepen die je toestaat) de memberlist kunnen zien.
Dit kan je als volgt regelen --> log in op je beheerderspaneel --> tab permissies --> permissies groepen --> kies een groep --> klik geavanceerder permissies --> kijk bij profiel --> zet nee bij 'Kan profielen bekijken, ledenlijst en wie is er online lijst'