BBCODE's in nieuwe page gebruiken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
swinz

BBCODE's in nieuwe page gebruiken

Bericht door swinz » 06 jun 2009, 12:45

• Adres van je forum: http://prive
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
hallo, ik heb mn website compleet geintegreerd in phpbb, echter ben ik bezig aan een complete restyle van de website, en hierin wil ik ook gebruik maken van de BBcode in mn eigen pagina's..

ik heb nu een index-pagina waarin de laatste 3 posts van het "Nieuws-forum" staan, dat lukt allemaal nog prima om dat uit de database te krijgen, ik heb inmiddels ook de smileys al werkend alleen blijft de BBcode weigeren..

Code: Selecteer alles

Fatal error: Call to a member function on a non-object in c:\domains\mypolo.nl\wwwroot\dev\index.php on line 195
die lijn is:

$bbcode->bbcode_second_pass($message, $eRow['bbcode_uid'], $eRow['bbcode_bitfield']);
hij zou dus die functie niet kunnen vinden, echter heb ik bovenin de page het volgende al geinclude:

include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx);
include($phpbb_root_path . 'includes/functions_display.' . $phpEx);
include($phpbb_root_path . 'includes/bbcode.' . $phpEx);
en ik heb ook de var $bbcode aan de globals toegevoegd, mag ook niet baten, iemand die mij kan helpen??

swinz

Re: BBCODE's in nieuwe page gebruiken

Bericht door swinz » 06 jun 2009, 16:38

kan dicht, is opgelost!

Gesloten