Mensen beginnen soms al hun eigen posts te editen door alleen een stip neer te zetten.
Mijn vraag is of ik kan instellen hoelang mensen hun post kunnen editen,.. of dat het alleen aan/uit kan worden gezet.
Mv.Gr
Edit knop
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Edit knop
Ga naar je Beheerderspaneel, Instellingen berichten, Beperk wijzigtijd.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
eej dit is grappig. Heb het ingesteld heb alleen nog een aanvullend vraagje:
Beheerders en moderatoren vallen nu ook in die restrictie of staan die hierboven?
Beheerders en moderatoren vallen nu ook in die restrictie of staan die hierboven?
Die staan naar mijn weten daar boven,... is apart in te stellen.
Maar bedankt voor de reakties !
Maar bedankt voor de reakties !

- Masterbas
- Contacteer:
Als het goed is staan ze er boven. Ligt ook weer aan hun permissies. Maar als hij/zij de moderator-permissie heeft "Kan berichten wijzigen", dan valt hij/zij er buiten, want die instelling beperkt die moderator-functie niet... 

Groeten,
Masterbas
Masterbas
Dank voor jouw reactie Masterbas.
Had het zelf al uitgeprobeerd.
Had het zelf al uitgeprobeerd.